Overstapservice

Onze gratis overstapservice neemt u alle rompslomp rond het overstappen uit handen en zorgt ervoor dat u tussentijds niet zonder abonnement komt te zitten. Deze service geldt voor overstappen tussen de volgende aanbieders: DeltaKPN, NLEOnline, T-MobileTelfort, XS4ALL en Ziggo.

Voor alle andere aanbieders geldt dat u natuurlijk ook via onze vergelijkingssite kunt bestellen, maar dat u dan zelf uw huidige abonnement moet opzeggen. In de bevestiging die u van ons ontvangt na uw bestelling vindt u hiervoor duidelijke instructies.


Advies nodig?

Twijfelt u of het verstandig is om nu over te stappen naar een andere aanbieder of heeft u andere vragen? Neem dan gerust contact met ons op, wij zijn u graag van dienst om u verder te helpen.

Stappenplan:

1) Controleer uw huidige abonnement
Controleer wanneer uw huidige abonnement afloopt voordat u gaat overstappen. Als uw minimale contractduur nog niet is afgelopen, dan kunt u tijdens uw bestelling aangeven dat u het nieuwe abonnement wilt laten ingaan op de laatste dag van uw huidige abonnement.

2) Bestel uw nieuwe abonnement
Bestel via onze postcodecheck het abonnement van uw keuze en geef in het bestelformulier aan wat uw huidige situatie is.

3) Bevestigingsbrief nieuwe aanbieder
Binnen enkele dagen ontvangt u een bevestigingsbrief of e-mail van uw nieuwe provider. In deze brief staat onder andere de verwachte opleverdatum van uw nieuwe abonnement. Een totale overstap neemt doorgaans 30 dagen in beslag, aangezien rekening wordt gehouden met de opzegtermijn van uw huidige abonnement. Zo heeft u géén dubbele kosten.

4) Opzegging huidige abonnement
Wanneer u overstapt van én naar Delta, KPN, NLE, Online, T-Mobile, Telfort, XS4ALL en Ziggo wordt uw huidige abonnement door onze overstapservice automatisch opgezegd. Heeft u nu een abonnement bij een andere provider, dan dient u het huidige abonnement zelf op te zeggen. Zeg dan pas op nadat u een bevestiging van uw nieuwe provider heeft ontvangen met daarin de opleverdatum. Zo weet u precies per welke datum u uw abonnement op kunt zeggen.

Let op: De overstapservice geldt niet voor losse televisiediensten zoals het standaard tv-abonnement van Ziggo of Digitenne, deze dient u altijd zelf op te zeggen. Alleen wanneer het tv-abonnement onderdeel uitmaakt van uw huidige internet-pakket wordt dit abonnement automatisch opgezegd.

5) Installatie
Voordat het werkelijke overstappen plaatsvindt, ontvangt u het doe-het-zelf installatiepakket inclusief handleiding. Heeft u gekozen voor een monteurinstallatie? Dan wordt u zo snel mogelijk gebeld voor een installatie afspraak.




Deze site gebruikt cookies. Door de site te blijven gebruiken gaat u hiermee akkoord. Klik hier voor meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten