Geen gedoe met overstappen!

Onze gratis overstapservice neemt u alle rompslomp rond het overstappen uit handen en zorgt ervoor dat u tussentijds niet zonder abonnement komt te zitten. Deze service geldt voor overstappen tussen de volgende aanbieders: Budget, Caiway, DELTA, KPN, Online, T-Mobile, XS4ALL, Youfone of Ziggo.

Voor alle andere aanbieders geldt dat u natuurlijk ook via onze vergelijkingssite kunt bestellen, maar dat u dan zelf uw huidige abonnement moet opzeggen. In de bevestiging die u van ons ontvangst na uw bestelling vindt u hiervoor duidelijke instructies.

Stappenplan

1 – Controleer uw huidige abonnement

Controleer wanneer uw huidige abonnement afloopt voordat u gaat overstappen. Als uw minimale contractduur nog niet is afgelopen, dan kunt u tijdens uw bestelling aangeven dat u het nieuwe abonnement wilt laten ingaan op de laatste dag van uw huidige abonnement.

2 – BESTEL UW NIEUWE ABONNEMENT

Bestel via onze postcodecheck het abonnement van uw keuze en geef in het bestelformulier aan wat uw huidige situatie is.

3 – Bevestigingsbrief nieuwe aanbieder

Binnen enkele dagen ontvangt u een bevestigingsbrief of e-mail van uw nieuwe provider. In deze brief staat onder andere de verwachte opleverdatum van uw nieuwe abonnement. Een totale overstap neemt doorgaans 30 dagen in beslag, aangezien rekening wordt gehouden met de opzegtermijn van uw huidige abonnement. Zo heeft u géén dubbele kosten.

4 – Opzegging huidige abonnement

Wanneer u overstapt van én naar Budget, Caiway, DELTA, KPN, Online, T-Mobile, XS4ALL, Youfone of Ziggo wordt uw huidige abonnement door onze overstapservice automatisch opgezegd. Heeft u nu een abonnement bij een andere provider, dan dient u het huidige abonnement zelf op te zeggen. Zeg dan pas op nadat u een bevestiging van uw nieuwe provider heeft ontvangen met daarin de opleverdatum. Zo weet u precies per welke datum u uw abonnement op kunt zeggen.

5 – Installatie

Voordat het werkelijke overstappen plaatsvindt, ontvangt u het doe-het-zelf installatiepakket inclusief handleiding. Heeft u gekozen voor een monteursinstallatie? Dan wordt u zo snel mogelijk gebeld voor een installatie afspraak.

Belangrijk

De overstapservice geldt niet voor losse televisiediensten zoals het standaard tv-abonnement van Ziggo, Digitenne of NLZIET, deze dient u altijd zelf op te zeggen. Alleen wanneer het tv-abonnement onderdeel uitmaakt van uw huidige internet-pakket wordt dit abonnement automatisch opgezegd.

Internetsnelheden! Wat is nu het verschil?onderscheid?